Адам нәпсісі көрсоқырлықпен өзін ұмытып кетеді. Өзіндегі сансыз әлсіздікті, әлжуаздықты, шексіз пақырлық пен дәрменсіздікті, кемшіліктері мен нұқсандықтарын байқай алмайды тіпті байқағысы келмейді де. Оған қоса, өзінің бейшаралығы мен түкке тұрмайтын көзді ашып-жұмғанша іріп-шіріп топыраққа тез сіңіп кететін ет пен сүйектен жаратылғанын да елей бермейді. Бүкіл денесі болаттан жасалғандай мәңгілік өлмейтіндей дүниеге салынады. Дүниеге қатты берілгені сонша қай жерде ләззат болса сол жерге жүгіреді, қай жерде пайда болса аласұрып сол жерге ұмтылады. Тіпті өзін жаратқан Жаратушыны да ұмытып кетеді. Өмірінің соңына көз жіберіп, ақыреттік өмірін ойға алмайды, жаман қылықтардан арылмаған күйі өмірін өткізеді. Ал Рамазан айы болса ең есіріп, еліргендердің өзін тізгіндеп, жөнге салып оларға өздерінің әлсіз, әлжуаз, дәрменсіз, бейшара екендіктерін ұқтырады. Аштық арқылы асқазаны ой салады. Асқазанының қажетін ойлай бастайды. Денесінің қаншалықты әлсіз, әлжуаз екенін сезінеді. Жанашырлық пен кішіпейілділікке зәру екенін ұғынады. Перғауын секілді өзін жарты құдай сезінген нәпсісіне тоқтау салып, тәубеге келтіреді. Әлсіз, әлжуаз кейіпте Жаратушыны пана тұтып әлі дақ түспеген жүрегімен өз шүкіршілігін білдіреді.
Өзекті мақалалар
■
Фәтима әл-Фихри - тарихта ең алғашқы университет ашқан мұсылман ғалым әйел (ІХ (9) ғасыр).
■
«Зорлық-зомбылық - бір мемлекеттің қирайтындығының жаршысы!..»
■
"Ей, жарандар, дүниеде ешкім мәңгі тұрмайды...": Ы.Алтынсарин ақырет, тәубе және мінез-құлық жайында
■
Бастаған істі соңына дейін жеткізу үшін не істеу керек?
Көп оқылғандар
■
Тұлпардың тұяғы (естелік әңгіме)
■
Шариғат бойынша кім бірінші сөз салуы тиіс ұл ма, қыз ба?
■
«Ғалымдар әртүрлі болады...»: Абдуррахман ибн Жәузидің (м1116-1201 ж.) естелігінен
■
"Бірден намазға бастаймын дедім...": Түрік атеистін иманға келтірген қарапайым мұсылманның қарапайым жауабы
■
Отбасындағы Пайғамбарлық тәрбиенің маңызы