Әртүрлі тақырып төңірегінде қысқа-нұсқа сұрақ-жауап
|
Сайтымызтың хат қоржынына келіп түскен әртүрлі тақырып төңірегіндегі біршама сұрақтардың қысқа да нұсқа жауаптары
- «Қайтқан үйге аяғы ауыр адам баруға болмайды деген» дінде бар ма?
- Дінде жоқ. Аяғы ауыр әйел кісі де барып, көңіл айтуына болады?
- Темекі дәретті бұза ма?
- Темекі дәретті бұзбайды, бірақ оны тарту «харам» үкімін тудырады.
- Тіс суыртқанда ғұсыл алу керек пе?
- Ғұсылды керек етпейді. Дәретті жаңаласа жеткілікті.
- Он бір жастағы балаға азан шақыртып, қамат айттыруға бола ма, үйде?
- Болады. Ес кірген балаға азан айтуға рұқсат. Бірақ, ақыл-есі толыспаған баланың азаны саналмайды.
- Кіші дәретті тұрып сындыру күнә мә, әлде мәкруһ пе?
- Себепсіз – мәкруһ. Үзір себепті болса, рұқсат. Мұндағы мәкруһті «жеңіл мәкруһ» деп түсіндірген ғалымдар бар.
- Әйел адамның дауысы әурет пе?
- Әурет емес.
- Желілік маркетингпен (сетевой маркетинг) айналысуға бола ма?
- Қазіргі таңдағы Ислам ғалымдарының басым көпшілігі аталмыш жүйемен айналысуды құптамайды.
- Дәрет бұзылған кезде қандай жағдайларда іш дәретті де жаңадан алу керек?
- Іш дәрет тек, екі жолдың бірінен нәжіс шыққан жағдайда алынады. Мысалы: үлкен дәрет, зәр, мәзи (смегма), мәни (шәует), уәди.
- Қаматсыз оқылған парыз намаз дұрыс па?
- Дұрыс.
- Замогы бар мәсіге масиx тартуға бола ма?
- Болады.
- Зам сүресін оқыр алдында "бисмиллах"-ты окимыз ба ? Үкімі қандай?
- Намазда зам сүресінің алдында «бисмиллаһ» айтылмайды. Айтылса да намазға зияны жоқ.
- Күйеуі ұзақ уақытқа сапарға кеткен әйелдің некесі бұзыла ма?
- Некесі бұзылмайды. Кезінде сахабалар бала-шағаларын қалдырып, айлап, жылдап жорыққа аттанатын.
- Намазда шалбардың балағы тобықтан төмен түссе, «тахриман мәкруһ» пе?
- «Тәхриман мәкруһ» емес.
- Ішік (шуба) киюге бола ма?
- Ішік (шуба) киюге болады.