|
Тек су ішіп, астан тыйылып ашығудың тиімділігі сусыз ашығуға қарағанда төмен болып шықты
|
Чикаго қаласындағы Иллинойс университетінің ғалымдары сумен ашығудың (күні бойы тек су ішіп, астан тыйылу) өзге диеталардан еш артықшылығы жоғын алға тартып отыр. Ол ол ма, ашығуды тоқтатқан сәтте, яғни, ас қабылдағанда холестерин мен қан қысымы бұрынғы қалпына тез келеді. Бұл жайында islam.kz порталы осы бағыттағы зерттеу материалы жарияланған Nutrition Reviews мерзімді басылымына сілтеме жасай отырып мәлім етеді. Аталмыш зерттеуге жетекшілік еткен кинезиология және тамақтану профессоры Криста Уарадидің айтуынша, сумен ашығудың орнына ара-тұра сусыз ашығудың пайдасы көп.
Мұрағат
Көп оқылғандар
■
Америка әлемде алғашқы болып криптовалюта кепілдігімен ипотека берді
■
Еуропа ғылымы ізгілікке бір табан жақындай түсті
■
Күн панелдерінің Тибет тұрғындары мен оның табиғатына әсері таспаға тартылды (видео)
■
Пентагонның ресми танылатын діндер тізімі 180 наным-сенімге қысқарды
■
Қытай табиғатта сирек кездесетін минерал түрін тапты