Хадис кітаптарында орын алған хадисте сахаба Абдулла ибн Омар (р.а.) Пайғамбарымыздан (с.а.у.) мынадай риуаят жеткізген:
عَنْ ابْنِ عُمَرَ رضي الله عنهما (أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى أَنْ يُصَلَّى فِي سَبْعَةِ مَوَاطِنَ : فِي الْمَزْبَلَةِ ، وَالْمَجْزَرَةِ ، وَالْمَقْبَرَةِ ، وَقَارِعَةِ الطَّرِيقِ ، وَفِي الْحَمَّامِ ، وَفِي مَعَاطِنِ الْإِبِلِ ، وَفَوْقَ ظَهْرِ بَيْتِ اللَّهِ
«Шынында Алла елшісі (с.а.у.) жеті жерде намаз оқудан тыйды, (олар):
1) Қи, тезек жиналған жерде. (Сондай-ақ, қоқыс жиналған жерлерде де намаз оқылмайды).
2) Қасапханада.
3) Қабірстанда (кейбір ғалымдар егер арнайы намаз оқитын жер бар болса және ішінде қабір болмаса, қабірстанда намаз оқудың мәкруһтігі жоқ деген)[1].
4) Жолдың үстінде (адамдар, көліктер жүретін жолдың үстінде оқып, өзгелерге кедергі жасамау керек).
5) Моншада.
6) Түйелердің шөгіп жатқан жерлерде.
7) Қағба тастың үстінде[2].
Аталмыш жерлерде намаз оқу «мәкруһ» үкімін алады. Бұған қосымша мына жерлерде де намаз оқылмайды, мәкруһ болады:
1) Әжетханада. (Сондай-ақ, ғұсылхана мен душта намаз оқу мәкрух).
2) Рұқсатсыз өзгенің жерінде.
3) Нәжістің қасында[3].
[1] Имам Шүрунбүләли: «Имдәд». 364 бет.
[2] Ибн Мәжә: «Сүнән», 746 хадис; Имам Тирмизи: «Сүнән», №346 бет.
[3] Имам Шүрунбүләли: «Имдәд». 364 бет.