Саламатсыз ба! Сізден сұрайын дегенім, зәмзәм суымен толық дәрет алуға бола ма? Гүлжанат
Зәмзәм суымен дәрет алуға бола ма?
|
Сәлеметсіз бе, Гүлжанат!
Деректерге қарағанда, зәмзәм суымен сырт дәрет алудың және онымен ғұсыл құйынудың күнәсі жоқ. Ислам ғұламаларының басым көпшілігінің тоқтамы осы. Әзіреті Әлиден жеткен риуаятта былай делінеді:
«Алла елшісі (с.а.у.) шелекпен зәмзәм суын алдыртып, одан ішІп, (сырт) дәрет алды»[1].
Бірақ зәмзәм суымен іш дәрет алуға және денедегі не киімдегі нәжістерді жууға болмайды. Олай ету - харамға жақын мәкруһ.
Бұған қатысты Ханафи ғалымдары былай дейді:
يُكْرَهُ الِاسْتِنْجَاءُ بِمَاءِ زَمْزَمَ لَا الِاغْتِسَالُ.
«Зәмзәм суымен іш дәрет алу – мәкруһ болады, бірақ шомылу мәкруһ емес».
وَكَذَا إزَالَةُ النَّجَاسَةِ الْحَقِيقِيَّةِ مِنْ ثَوْبِهِ أَوْ بَدَنِهِ، حَتَّى ذَكَرَ بَعْضُ الْعُلَمَاءِ تَحْرِيمَ ذَلِكَ
«Сондай-ақ, киіміндегі немесе денесіндегі (зәр, қан, ірің сияқты) «ақиқи нәжістерді» кетіру үшін қолдану да мәкруһ. Тіпті, кейбір ғұламалар мұны харам деген»[2], - дейді ғалымдар (рахимаһумуллаһ).
Имам Нәуәуи де бұл жайында былай деп пікір білдірген:
«Зәмзәм суымен тазаланудың ағаттығы жоқ. Алайда, онымен нәжісті кетірмеген абзал»[3].
Өйткені зәмзәм суы - берекетті, қазақша айтқанда қасиетті су. Онымен іш дәрет алып, не болмаса, нәжістерді жуып, қор қылмау керек.
Осы орайда, зәмзәм суымен мәйітті жууға бола ма? – деген де сауал ойға оралады, оған байланысты ғалымдарымыз: "мәйітті бастапқыда басқа сумен жуып, одан кейін зәмзәм суымен теберік болсын деген мақсатта шайса болады" деп тұжырымдаған[4].
[1] Имам Ахмад: Мүснәд; Имам Шәукәни: Нилуль Әутар.
[2] Ибн Ғабидин: Раддуль Мұхтәр. 4/52 бет.
[3] Тухфәтуль Мухтаж, бишархиль минһәж.
[4] Әл-Мәсуғатуль Фиқһия. 1/91 бет.