Әйел кісі намаз оқитын кезде "намаздниктің" ішінен қосымша шалбар киюі керек пе?
Әйел кісі намаз оқитын кезде "намаздниктің" ішінен қосымша шалбар киюі керек пе?
11 күн бұрын 2329

Сәлеметсіз бе! Намазда намазниктің ішінен, яғни ұзын көйлектің ішінен шалбар кию міндетті ме? Аяжан.

Сәлеметсіз бе! Мұсылман әйелдің намазға киетін көйлегі:

  • Етегі аяқтың үстіне дейін ұзын,
  • тырыспаған
  • және іші сыртына байқалатындай жұқа емес болуы тиіс.

Осылай болған жағдайда, ішінен қосымша шалбар немесе изар кию шарт емес. Мысалы, өзіңіз айтқандай, намаз оқуға арнайы тігілген көйлек - аталмыш талаптарға сай. Сол себепті, намаз оқитын кезде оның ішінен қосымша шалбар киюдің қажеті жоқ. Кисе де артық болмайды.

«Ішенен шалбар кию шарт емес» деуімнің себебі – риуаяттарға қарағанда Пайғамбарымыздың жұбайы Үмму Сәләмә (  أم سَلَمة -رضي الله عنها)[1] Алла елшісінен (صلى الله عليه وسلم): «Әйел адам намаз оқығанда изарды орамай, тек басындағы орамалымен және көйлегімен оқи ала ма?» - деп сұрайды. Сонда Алла елшісі (с.а.у.): «Егер көйлек аяғынын үстінгі жағын жауып тұратындай ұзын әрі кең болса, онда болады», – деп жауап береді[2].

Хадистің арабша нұсқасындағы «Диръ»сөзі – кең, әрі ұзын көйлекті білдіреді. Изар – белден төмен орайтын орағыш. Орамал деп аударып отырған «химар» болса, басты мойнымен қосып, көкірек тұсына дейін жауып тұратын шариғат шәлісін білдірмек.   

Аталмыш хадис-шәрифтен түсінгеніміздей, Пайғамбарымыз (оған Алланың игилігі мен сәлемі болсын) «намазник» тәрізді ұзын әрі кең көйлектің ішінен шалбар, изар немесе т.б. сол сияқты өзге қосымша киіс киюдің шарт емес екендігін ұғындырған. 


[1] Толық аты жөні: Үмму Сәләмә Хинд бинт ӘБу Умайя әл-Махзуми (миләди 596-681 ж.).
[2] Әбу Дәуід: «Сүнән». Иснәды сахих.

Абдусамат Қасым