Алла Тағала құлдарынан кімнің жәннатқа, кімнің тозаққа баратынын о бастан біледі делінуде. Ендеше, Алла Тағала мына дүниеге құлдарын сынақ үшін жібермей-ақ бірден жұмақтықтарды жұмаққа, тозақтықтарды тозаққа жібере салмаған?
Алла Тағала құлдарынан кімнің жәннатқа, кімнің тозаққа баратынын о бастан біледі делінуде. Ендеше, Алла Тағала мына дүниеге құлдарын сынақ үшін жібермей-ақ бірден жұмақтықтарды жұмаққа, тозақтықтарды тозаққа жібере салмаған?
11 жыл бұрын 10532

Иә, Алла Тағаланың барлық өткен-кеткен, қазір болып жатқан әрі келешекте болатын барлық нәрселерді бүге-шүгесіне дейін білетіні хақ. Себебі Алла үшін өткен шақ, осы шақ, келер шақ деген уақыт өлшемдері жүрмейді. Рас, Алла Тағала құлдарының бұл дүниеде жақсы, жаман не істейтіндерін әрі кімнің тозақтық, кімнің жұмақтық екенін біле тұра, оларды мына дүниеге сынақ үшін жіберген. Хақ Тағаланың құлдарын сынаққа алуы олардың ақыреттік жағдайын білмегендіктен емес. Бұл мәселенің біз бірден байыбына бара бермейтін басқа да астарлы тұстары жетерлік.

1. Егер Алла Тағала адам баласын жаратқаннан кейін оларды екіге бөліп, бірін жұмаққа, екіншісін тозаққа жіберер болса, тозаққа кеткен адамдар Алла Тағалаға «Уа, Жаратушымыз, бізді тозақта азаптау үшін жараттың ба?» деп шағым жасап, біздің күнәміз не дегендей тозақтық болғандықтарына ашынар еді. Міне, сондықтан әркім мына дүниеде өзінің барар жеріне лайық істерін жасап, әрбір жасаған әрекеттері періштелер тарапынан мына дүниеде бүге-шігесіне дейін жазылғаннан кейін мұндай шағым жасап, желеу айта алмасы анық. Себебі, әркім өз қолымен жасаған іс-әрекеттерінің жауапкершілігінен қаша алмайды.

2. Екіншіден, мына өмірде көз көріп, құлақ естімеген, ақылмен ойлап елестете алмайтын ғажайып сый-сыяпатпен жәннатта марапатталу үшін адам баласының мына дүниеде соған лайық дәрежеге жетуі керек. Яғни, рухани болмысы сол жұмаққа сай дәрежеге өсіуі тиіс. Бойындағы әр түрлі асыл қасиеттердің дәнектері көркейіп, жайқалып өсіп, бейне бір жәннатқа кірер адамның бойында табылуы тиіс қасиеттерге айналуы ләзім. Дәл осы секілді тозақтық адамдар да мына дүниеде барар жерлеріне сай қылық жасап, бейне бір тозақтық кейіпке енеді. Тозаққа сай дәрежеге құлдилайды. 

Алла Тағала мына таңғажайып ғаламды өзінің теңдессіз құдіреті мен шеберлігінің, шексіз білімі мен ұлылығының т.б. ұлы сипаттарын танытар көрме іспетті жаратқан. Құлдарының назарына ұсынған. Адам баласы осынау ғажайып көрмені аралай жүріп, ондағы сан алуан туындыларды тамашалай отырып, Ұлы Жаратушысын тану «мағрипатына» қол жеткізеді. Сөйтіп, Раббыларының ұлылығына тәнті болып, таңғала құлшылық жасау арқылы өздері де рухани жетіліп, кемелдене түседі.

3. Алла Тағала өзінің көркем есімдерінің құлдарында әрі жалпы жаратылыста көрініс тапқанын қалайды. Әр түрлі көркем есім, сипаттарымен танылуды қалайды. Құл мына дүниеде күнә істесе,  Хақ Тағала өзінің «Ғаффар», яғни аса кешірімді есімімен кешіріп, есіркейді. Рызыққа мұқтаждарға «Раззақ» есімімен рызық-несібесін жеткізеді. Ауруға шалдыққан құлдарына Алла Тағала өзінің «Шафи» есімімен жәрдемін беріп, шипа дарытады. Осылайша Ұлы Раббымыз осы дүниеде құлдарының дәрежесіне қарай өзінің көркем есімдерінің көрініс табуын қалайды.

0 пікір