Күндердің бірінде Зәкәрия пайғамбардың ұлы Яхя пайғамбар (ғалейһимәссәләм), Ібіліс шайтанды (лағнатуллаһ алейһ) кездестіріпті. Яхя ғалейһиссәләм одан:
- Сендер адамдарды болмысына қарай қанша топқа бөлесіңдер? – деп сұраған екен.
- Біз адамдарды болмысына қарай үш сыныпқа бөлеміз, - деп жауап беріпті Ібіліс шайтан.
- Қандай-қандай? – десе, Ібіліс былай деп бөліп беріпті:
- Бірінші сыныптағылар, олар - сен секілді, күнәдан пәк болғандар, оларға шамамыз жетпейді. Екінші топтағылар, олар – біздің қолымызда кішкене баланың қолындағы доп сықылды, оларды қалай лақтырсақ, олай лақтырамыз. Олар бізді әурелемейді. Үшінші топтағылар, олар – біздер үшін ең ауыр топ. Себебі, қашан дегенімізге жеттік пе дегенде, бірден «Истиғфар» айтуға көшеді, осылайша, біздің қол жеткізейін деп тұрған нәтижеміздің тас-талқанын шығарады. Сөйтіп, біз екі ортада қаламыз: не одан үмітімізді үзбейміз, не дегенімізге жете алмаймыз, - деп әңгімесін аяқтапты[1].
Тағы бірде жолыққанда Яхя пайғамбар одан:
- Сен үшін адамдардың ішінен ең сүйкімдісі кімдер? – деп сұрапты.
Шайтан:
- Мен үшін адамдардың ең сүйкімдісі – сараң мұсылман, - деп жауап беріпті.
Яхя пайғамбар:
- Ал, ең жек көретіндерің кімдер? - десе,
Шайтан:
- Адамдардың ең жек көрініштісі – күнәһар жомарт, - деп жауап беріпті.
Яхя ғалейһиссәләм:
- Неге олай? – деп таң қалып сұрапты.
Шайтан:
- Өйткені, сараң мүміннің сараң болуы мен үшін жеткілікті. Ал күнәһар жомарттың жомарттығын Алла Тағала қабыл етіп, осылайша ол, Аллаға жақын құлдардан болып қала ма, деп қорқамын, - деген екен[2].
[1] Самарқанди: «Тәнбиһуль Ғофилин».
[2] Исмаил Хаққы: «Рухуль Баян» тәпсірі.