ҰБТ тапсыруда 2018 жылы қандай өзгерістер болады?
|
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиев ұлттық бірыңғай тестілеу ҰБТ тапсыру ережелеріне енгізілген өзгертулер туралы әңгімеледі.
Бұл туралы Sputnik Қазақстан-ға сілтеп, Stan.kz ақпараттық агенттігі хабарлайды.
Министрдің айтуынша, биылғы жылы ҰБТ тапсыру ережелері елеусіз өзгерді.
«Сынақшылардың қолайлылығы үшін шағын түзетулер енгізілді. ҰБТ бес пәннен тұрады: үш міндетті және екеуі таңдау пән. Бүгінгі таңда тест тапсырмаларының деректер базасы 50% -ға жаңартылды», – деді Сағадиев халықпен кездесу барысында.
Білім министрлігінің басшысы түлектерге тестілеуді ағылшын тілінінде тапсыруға мүмкіндік беретінін айтты. Қазірдің өзінде ағылшын тілінде ҰБТ тапсырғысы келетін 200-ге жуық адам тіркелген.
Ұлттық тестілеу форматы өткен жылы өзгертілген болатын. Қазіргі кезде түлектер мектеп бітіру емтихандарын, содан кейін – университетке түсу үшін ҰБТ тапсырады.
Қорытынды аттестация барлық мектептерде 1 мен 10 маусым аралығында өтеді, ҰБТ 20 маусымнан 1 шілдеге дейін қабылданады.
Білім министрлігінің басшысы ең қажетті мамандықтарды атады
ҚР Білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиев болашақта талап етілетін мамандықтарды атады. Халықпен кездесу барысында келесі жылы ЖОО-на түсуге дайындалып жатқан оқушының анасы министрге сұрақ қойды. Қазақстандық әйел болашақта қандай мамандықтардың талап етілетініне қызығушылық танытты.
Бұл туралы Sputnik Қазақстан-ға сілтеп, Stan.kz ақпараттық агенттігі хабарлайды.
«Барлық мамандық сұранысқа ие болады. Жалпы мен философ мамандығын бітіргенмін. Қарап отырсаң ешкімге қажеті жоқ мамандықтың пайдалы болды. Гуманитарлық ғылымдарға ерекше көңіл бөлінуі керек. Өйткені мәселе бағытта емес, маңыздысы өз пәніңді терең білуде», – деп жауап берді Білім министрлігінің басшысы.
Сағадиев болашақта өз ісінің шеберлері сұранысқа ие болатынын түсіндірді.
«Стоматология, философия, психология, теміржол құрылысы – бәрі де сұранысқа ие болады. Мәселе, өз пәніңді қаншалықты жақсы білесің, студенттер немесе ғалымдардың рейтингісінде қандай орын аласың, осылар маңызды. Сондықтан мәселе пәнде емес, білімнің тереңдігінде»,-деді Білім және ғылым министрі.