Дарвиншілердің бірінші ұстанымдарында айтылғандай, жан-жануарлар мен өсімдіктердің шығу тегі бір болуы мүмкін бе?
Дарвинизм пікірін қолдайтындар бұл сұраққа «иә» дейді. Дәлелдері – тек болжам ғана.
Олардың пікірлері бойынша қазіргі жан иелерінің бәрі жалғыз клетканың дамуы арқылы сатылай-сатылай пайда болған. Ал енді барлық жан иелерінің бастауы болған кішкентай клетка қалай пайда болды? Олардың айтуынша клетка да сатылай даму жолы арқылы пайда болған.
Жансыз материя мен жанды нәрсенің арасында таңғаларлық үлкен айырмашылық бар екендігі бәрімізге белгілі. Ал енді жансыз бір зат қалай ғана өз-өзінен, сырттан, басқа бір күштің әсерінсіз жанды клеткаға айналуы мүмкін? Бұл сұрағымызға тағы да «кездейсоқтың әсерінен» деген жауап аламыз. Алайда сол бір қарапайым клетканың өзі кездейсоқ өз-өзінен пайда бола алмайды. Себібі ол аса керемет, тамаша жүйеге ие. Ал санадан мақұрым, білімнен ада, жансыз, көр материядан кездейсоқ саналы адамның пайда болуы тімтім мүмкін емес.
Профессор, доктор Klous Dose (Германиядағы Johannes Gutenberg университетінің биохимия институтының ректоры): «Соңғы 30 жыл бойғы өте терең зерттеулерге қарамастан алғаш жанды клетканың пайда болуы туралы ешқандай ғылыми дәлел табылмады»,–деп, алғашқы жанды клетканың өз-өзінен пайда болуының ешқандай ғылыми негізге сүйенбейтінін айтса, Keith Graham: «Алғашқы өмірдің (жанды клетканың) бастауы деп есептелген элементтер қазір де бар. Бірақ қазір неліктен олардан жанды нәрсе пайда болмайды?» - деп, жансыз элементтерден өз-өзінен жанды нәрсе пайда болмайтынын дәлелдейді.
Батыстың белгілі ғалымы Max Planck материяның қалай пайда болғандығы жайлы былай дейді:
«Материя белгілі бір күш-құдірет арқылы тіршілік бетіне шығып, пайда болады. Материяның ішінде кішкентай-кішкентай күн жүйесі тәріздес жүйелер бар. Атом және электрон деп аталатын бұл жүйелер материяны ыдырап кетуден қорғайды. Ғарышта мұндай керемет күш-қуат болмағанына қарағанда күллі жаратылысты белгілі бір жүйеде ұстап тұрған керемет ілім, шексіз құдірет иесі болуға тиіс. Міне, материяның бастауы – осы құдірет. Бұл құдіреттің Ұлы Жаратушы екені күмәнсіз».
Ескі қаңқалар дарвинизмнің қателігін әшкерелейді
Эволюция теориясы бойынша, барлық жан иелері бір-бірінен тараған. Ертерек пайда болған белгілі бір жан иесі уақыт өте келе екінші бір жан иесінің түріне айналған. Міне, осылайша барлық жан иелерінің түрлері пайда болған. Бұл теория бойынша, жан иелері түрлерінің бір-біріне айналулары миллиондаған, тіпті миллиярдтаған жылдарда сатылай-сатылай жүзеге асқан-мыс. Олай болса, осы жан иелерінің бір-біріне айналған жүз миллиондаған жылдар ішінде екі түрдің бір-біріне айналу кезінде сансыз «аралық түрлердің» пайда болуы және өмір сүрулері тиісті. Мысалы, судағы балықтың бірден бауырымен жорғалайтын жан иесіне айналуы мүмкін болмағандықтан, екеуінің арасын жалғайтын жартылай балық, жартылай бауырымен жорғалайтын «аралық түр» жан иелерінің немесе бауырымен жорғалайтын жан иелерінің құсқа айналу кезінде жартылай бауырымен жорғалайтын, жартылай ұшатын құстардың ерекшеліктері бар «аралық түрі» пайда болып, өмір сүрулері керек еді. Бұл аралық түрлер өтпелі кезең үшін болғандықтан ауру, кемшілікке толы болуға тиіс. Егер шынымен-ақ аталмыш аралық түрлер өмір сүрген болса, олардың өмір сүргенін дәлелдейтін миллиондаған, тіпті қазір өмір сүрген жан-жануар, құстардың санынан да көп қаңқа сүйектері табылуға тиіс еді ғой. Бірақ табылмады. Чарльз Дарвиннің өзі де «Түрлердің түбірі» атты кітабында былай дейді:
«Егер теориям дұрыс болса, түрлерді бір-біріне байлайтын сансыз аралық түрлердің өмір сүрулері тиіс. Бұл аралық түрлердің өмір сүргендіктерін дәлелдейтін жалғыз дәлел – аталмыш аралық түрлердің фосилдері (тасқа айналған қаңқалары) болар еді.»Бірақ Дарвин өзінің теориясын дәлелдейтін аралық түрлердің қаңқаларын терең зерттеулердің нәтижесінде де таба алмағанын былай деп мойындайды: «Егер шынымен-ақ барлық жан иелерінің түрлері бір-бірінен сатылай-сатылай дами отырып пайда болса, неге сансыз аралық түрлердің қаңқаларына кезікпейміз? Неліктен жалпы жаратылыс кемшіліксіз тамаша жүйеге ие?!»[1]
Дарвин: «Қазір бұл аралық түрлердың қаңқалары табылмағанымен келешекте міндетті түрде табылуға тиіс» деген үміті арқылы өзін-өзі жұбатты әрі оңбай қателесті. Үмітсіз шайтан деген эволюционерлер Дарвиннің бұл үмітіне сенім артып, 19 ғасырдың ортасынан бастап осы күнге дейін дүниенің әр-әр жерінде өте қызу түрде аралық түрлердің қаңқаларын іздеу жұмысын жүргізді. Бірақ осыншама қызу зерттеулердің нәтижесінде үміттері босқа шығып, ешбір аралық түрлердің қаңқасын таба алмай діңкесі құрыды. Керісінше, жүргізілген зерттеулерден табылған қалдықтар, эволюционерлердің күткеніндей емес, барлық жан иелерінің тіршілік бетіне сатылай-сатылай емес, бірден кемшілік, қатесіз түрде пайда болғандығын тайға таңба басқандай дәлелдеді. Осылайша эволюционерлер өз теорияларын дәлелдейміз деп жүріп, оны өз қолдарымен күйрете құлатты. Бұл шындықты эволюционер болғанына қарамастан атақты ағылшын, ескі қаңқаларды зерттеуші палеонтолог Дерек Агер былай деп мойындайды:
«Проблемамыз мынандай: Қаңқаларды кеңінен, тереңінен зерттеген уақытымызда, әрдайым сатылай-сатылай дамыған емес, тіршілік бетіне бірден пайда болған жан иелері түрлерінің кездескенін көреміз».
Қазіргі өмір сүріп жатқан жан иелері мен олардың ежелгі қаңқалары
Қазір өмір сүріп жатқан көптеген жан иелері мен олардың миллиондаған жыл бұрын өмір сүрген түрлерінің қаңқалары арасында ешқандай айырмашылық, өзгерістің жоқ. Бұл барлық жан иелерінің сатылай даму жолы арқылы емес, Ұлы Алла тарапынан арнайы жаратылып, жер бетінде бірден пайда болғандығын көрсетеді.
100 миллион жыл бұрын өмір сүрген құмырсқаның табылған фосилі (таста қалған қаңқасы) мен қазіргі кездегі құмырсқаның арасында ешқандай айырмашылық жоқ.
Миллиондаған жыл бұрын өмір сүрген араның табылған қаңқасы мен қазір өмір сүріп жатқан араның арасында ешқандай айырмашылық жоқ.
410 миллион жыл бұрын өмір сүрген целекант балығының таста қалған қаңқасы. Эволюционерлер осынау қаңқаға сүйене отырып, табылған бұл балық түрін жан иелерінің судан құрлыққа өту кезеңіндегі «аралық түрінің» үлгісі деп қабылдаған.
Бірақ қаңқасы табылған осы целекант балығы 1938 жылы тірідей бірнеше рет ауланды. Соңғы жылдары бұл балық түрінің жиі-жиі аулануы эволюционерлердің өтірік тұжырымдарын әшкере етті.
135 миллион жыл бұрын өмір сүрген инеліктің тасқа айналған қаңқасы мен қазіргі инелік еш өзгеріссіз бірдей.
Эволюционерлер табылған сүйектің бір бөлігі арқылы белгілі бір жан иесінің суретін яки макетін өз мақсаттарына орайластырып ғылыми негізсіз қияли жобалау арқылы халықты өздеріне сендіруді көздеген. Газеттердегі, журнал, кітаптардағы дарвинизмді дәлелдеуге қолданған көптеген суреттер мен макеттер, міне, осындай сурет, макеттер.
Эволюционерлердің бұл тұрғыда шектен шыққандары соншалық, «Zinjanthropus» деп аталатын адамның бас сүйегін негізге алып бір-біріне мүлде ұқсамайтын үш түрлі қияли сурет салған.
Эволюционерлер маймылдың адамға айналу кезеңіндегі «аралық түр» жартылай маймыл, жартылай адамның болғандығын дәлелдейтін сүйек қаңқаларын таба алмағандықтан, бұл проблемаларын маймыл мен адамның сүйектерін құрастыру арқылы шешуге бел байлаған.
Атақты доктор, ескі сүйектерді зерттеуші Чарльз Доусон 1912 жылы: «Англиядағы Пилтдаун деп аталатын жердің маңайындағы бір шұңқырдан бір жақ сүйек пен бас сүйек тауып алдым» деп әлемге жар салады. Жақ сүйек маймылдікіне ұқсағанымен, бас сүйегі мен тістері адамдікіне ұқсайтын бұл сүйектерге 500 мың жылдық жас берілді. Сөйтіп «Пилтдаун» деп аталған бұл сүйектерді әр түрлі мұражайларға қойып, адамның маймылдан сатылай даму жолы арқылы пайда болғанын растайтын нақты дәлел ретінде қолданды. Бұл сүйекке байланысты 40 жылдам астам уақыт ғылыми мақалалар жазылып, суреттер сызылды. Әлемдегі әр түрлі университеттерден 500-ге жуық докторлық еңбек қорғалды. Алайда, 1949 жылы Кеннет Окли атты ғалым сүйектердің нақты жасын анықтайтын «Flor test» тәсілі арқылы «Пилтдаун адамын» да зерттеп көрді. Нәтиже өте таңғаларлық, бір сөзбен айтқанда, масқара! «Пилтдаун адамының» сүйектері адам мен маймылдың сүйектерін өте шеберлікпен құрастыру арқылы жасалғандығы әшкереленді. 500 жыл бұрын өмір сүрген адамның бас сүйегіне 60 жыл бұрын өмір сүрген Орангутан маймылының жақ сүйегі, жақ сүйегіне адамның тістері жасанды түрде өте шеберлікпен орнатылғандығы анықталды. Сүйектердің жанынан табылды делінген құралдардың қолдан жасалғаны да белгілі болды. Осыдан кейін ғана 40 жылдай Британ мұражайында тұрған бұл құрастырылған сүйек дереу шығарылып тасталды. Иә, өз мақсаттарын дәлелдеу үшін осындай айла, қулықтарға жүгінген ғалымсымақтардың қандай дәлелдеріне сенуге болады?[2]
Өмір дегеніміз қырқыс, күрес пе?
Дарвинизм пікірін қолдайтындардың ұстанатын екінші негіздері: «Жан-жануарлар мен өсімдік әлемі тіршілік үшін үлкен күрес жүргізіп, бір-бірімен қырқысуда. Өмір үшін жүргізілген бұл күресте ең күштілері ғана тірі қалып, ал әлсіздерінің тұқымы құрып, жойылуда. Тірі қалғандардың ұрпақтары көбейіп, уақыт озған сайын бір түрден екінші түрге ауысып, өзгереді. Бұл өзгерістер жаңа ұрпақтарға да өтуде».
Олардың айтқанындай, егер әр жан иесі тіршілік үшін басқа жан иелерімен үнемі қырқыс, күрес үстінде болса, аналардың балаларына деген мейірімділігін, ақылсыз тауық сияқты құстардың балапандарын құтқару үшін жыртқыштардың аузына түсіп, өз жандарын балаларының жолында пида етулерін қалай түсінуге болады? Мысалға, теңіздегі кейбір үлкен балық түрлері тамақтанғаннан кейін аузын ашып тұрады. Ал екінші бір кішкентай балық келіп тістерінің арасындағы еттерді тазалап, қорек етеді. Демек, өмір – қырқыс, күрес емес, өзара жәрдемдесіп, көмектесу. Әйтпесе кішкентай балық қорықпастан, емін-еркін жыртқыш балықтың аузында жүре алмасы анық. Үлкен балық та кішкентай балықтарға тиіспестен аузын ашып жай ғана тұра алмас еді. Дарвиннің айтқанындай, жан иелері арасында өмір үшін жасалған бұл қырқыс, күресте әлсіздердің тұқымы құрып, тек қана күштілері қалатын болса, жер бетіндегі әлсіз миллиондаған жан-жануар, өсімдіктердің осы күнге дейін өз өмірлерін сақтап, ұрпақтарын жалғастыруын, керісінше, ең күшті саналатын динозаврлар секілі ірі жыртқыштардың тұқымының тұздай құруын қалай түсінуге болады?
[1] Чарльз Дарвин, Түрлерин көкені. Онур Иайынлары, Анкара 1996.
[2] Герчеге догру журналы № 13, 10-бет. Гуфран Койунсу. 1996 ж.