Көптеген медициналық зерттеу жұмыстары сүндеттеудің мынандай пайдалары бар екенін дәлелдеді:
1. Сүндеттелмегендерге қарағанда, сүндеттелген ерлер жыныстық қатерлі ісікке (рак) анағұрлым аз шалдығады;
2. Ері сүндеттелмеген әйелдерде жатыр мойыншығының қатерлі ісікке шалдығу қаупі 6 есе жоғары;
3. Жыныстық жұқпалы ауруларды жұқтыру қаупі сүндеттелмегендерде 8 есе жоғары; Зерттеуші ғалымдар бұған қызықты дәлелдер келтірген. Айталық, балалардың небәрі 10 немесе 30 пайызы сүндеттелетін Кения, Замбия сияқты елдерде жыныстық жұқпалы ауруға шалдыққандар жергілікті тұрғындардың төрттен бірін құраған. Ал, Бенин және Камерун секілді шамамен әр бала сүндеттелетін Африка елдерінде жұқпалы ауруларға шалдыққандар тұтас алғанда 6-ақ пайыздан аспаған. Австриялық зерттеуші ғалымдар тіптен үлкен жаңалық ашты. Олар «СПИД-ке шалдыққан ер кісілердің басым көпшілігінің сүндеттелмегендер» екендігін дәлелдеді. Өйткені СПИД вирусы ең әуелі жыныс мүшесінің ұш қабатын зақымдайтын көрінеді. Егер ол тұс микрозақым алса, қабыну қаупі өте тез жүреді екен.
4. Сексопатологтар да сүндеттелудің қажеттілігін мойындауда;
5. Гигиеналық тұрғыдан бактериялогиялық, стафилококк (іріңді микроб), гонорей (жыныстың жіңішке ауруы) микробтарынан таза болу тұрғысынан сүндет жасату аса керекті. Оған қоса, смегмалардың (қорғаушы ақ түйіршіктер) қабынып, жараға айналмауында үлкен рөл ойнайды.
6. Сүндет фимоз (жыныс үрпісінің жиырылып ашылмай қалуы), парафимоз, баланит, баланопостит кеселдерінің алдын алады.
* * *
- Имам Муслим «Сахихындағы» хадиске көз жүгіртсек: طَهُورُ إِنَاءِ أَحَدِكُمْ إِذَا وَلَغَ فِيهِ الْكَلْبُ أَنْ يَغْسِلَهُ سَبْعَ مَرَّاتٍ أُولَاهُنَّ بِالتُّرَابِ «Ит жалаған ыдыстарыңды тазалау үшін әуелі оны топырақпен, содан соң сумен алты рет жууларың қажет!» – делінген.
Ол дәуірде бүгін кейбір заттарды тазалау үшін қолданылатын нәрселер болған жоқ. Дезинфекция орнына Алла Елшісі (с.а.у.) топырақты пайдаландырды. Кейінгі ғылыми еңбектер нәтижесінде топырақтың су секілді қызмет атқарғаны белгілі болды. Мұнымен қатар топырақ тетралит пен тетрациклин секілді заттарды да қамтыған. Осы заттар кейбір микробтарды өлтіріп дезинфекциялау үшін пайдаланылған. Пайғамбар топырақпен жууды ескерткенде ыдыстың алдымен стерилизациялануын әмір еткен.
Сондай-ақ хадис шарифте мына мәселелерге назар аударылған. Итте болуы ықтимал кейбір аурулар адам денесінде де өмір сүре алады. Бұл – жаңа тақырып.
Екіншіден, ит нәжісі адам денсаулығына зиян. Сілекейі де. Белгілі бір уақыттан кейін олардан жұғатын аурулардың алдын алу қиынға соғатындықтан стерилизация өте маңызды.
Үшіншіден, алғашқы топырақпен жуу әмірінің назар салдырған басқа жағы, топырақтың сол сәтте стерилизация қызметін атқаруы, бір риуаят бойынша – алты, басқа риуаят бойынша – жеті рет жуылуы керектігі ескертілді. Айтқандай-ақ, бұл тақырып Германия мен Англияда шыққан бірқатар журналдарда жазылып, Пайғамбарымыздың баянының шындығын растаған.
Сүйікті Пайғамбарымыз (с.а.у.) иттер мәселесіне өте сақ қараған. Тіпті, бір кездері өз шешімімен өлтіруге де әмір берген. Бірақ, кейін бұл әмірін қайтып алып: «Егер иттер өз алдына жеке әлем болмағанда, өлтіруге әмір беретін едім,» – дейді.
Мұның мағынасы: Егер ит әлемдегі адам, хайуан, өсімдік, жансыз заттар т.б. секілді жеке өз бастарына экологиялық тепе-теңдікке қатысты негіздердің бірі және жаратылысының қажеті болмағанда, өлтіруге әмір берер едім. Өйткені ит – микроб ұясы. Осы тұста бір ескере кететін жайт қазақ итті жеті қазынаның біріне кіргізсе де ешуақытты бүгінгі батыстағы тәрізді үйіне кіргізіп, төріне шығармаған. Итті аң аңлау мен мал күзету, үйдің қалдық тамақтарын жегізу мақсатында ғана ұстаған. Ал бұған ислам бойынша рұқсат екені мәлім.
Пайғамбарымыздың көзқарасы – ерекше мұғжиза. Қазіргі заманда біздің енді-енді ежелеп оқи бастаған табиғаттағы жүйе, экологиялық тепе-теңдікті Пайғамбарымыз сонау күндердің өзінде, иттерді қыруға болмайтынын қағида етіп ұстанып заңдастырған. Біз тек қана 1400 жылдан кейін киттер, пілдер және мүйіз тұмсықтылар нәсілінің жоғалмауы қажеттігін, олардың әлемдегі тепе-теңдікті сақтайтынын ежелей бастадық. Алла Елшісі сан ғасыр бұрын: «Егер иттер өз алдына жеке дара әлем болмағанда» деген кезінде тіршілікке байланысты өте терең жайтты қозғаған.
Ұлы Алла әлемді жаратып, жалпы тепе-теңдік қойған: «Ол өлшеу қойды. Өлшеуде шектен шықпаңдар»[2] аяты да осы жалпы қағиданы ескертуде. Алла Елшісі тізгінді тең ұстап, тепе-теңдікті сақтаған. Бір-екі ауыз сөзінің өзінде біз анықтаған бірнеше мұғжизалық жақтары бар. Осы сөздер келешекте талай ақиқаттардың шабыт қайнарына айналатын шығар. Сол заманда біреу өмір бойы ойланып, толғанып осы сөзді айтса, кемеңгер атануына жетіп артылатын еді. Алайда, Алла Елшісінің осыған ұқсас сөздері қаншама десеңізі.