Ақырет сөзі сөздікте «бір нәрсенің соңы, ақыры, кейіннен болған нәрсе» деген мағыналарды қамтиды. Ал шариғаттағы терминдік мағынасы жаратылыстағы жалпы жүйенің Ұлы Жаратушының бұйрығымен быт-шыт болып бұзылып, күл-талқан болғаннан кейін басталатын жаңа мәңгілік өмірге айтылады. Бұл күн қиямет-қайымнан кейін басталуына байланысты «қиямет күні» деп те аталады.
Құранда ақырет күніне: мұсылмандардың Алламен қауышып, жүздесетін күні болуына орай «қауышу күні»[1]; адамдар бір жерге шоғырланып, жиналатын уақыт болғандықтан «махшар – жиналу күні»[2]; қайта тірілгеннен кейін адамдардың бәрі қабірден қайта шығатындықтан «шығу күні»[3]; мына дүниеде Алла Тағалаға иман етіп, бұйрықтары мен тыйымдарына құлақ салмағандардың алданып қалғандықтарының белгілі болатын күні болуына орай «алдану күні»[4] және кәпірлердің бұл дүниеде істеген істерінің босқа кеткенін көрген кезде қатты өкініп, мына дүниеге қайта қайтып, иман келтіріп, жақсы амал жасағысы келгенімен бұл армандары орындалмайтын болғандықтан «қасірет күні, өкініш күні»[5]; дүниеде істелінген ізгі немесе жаман істердің қарымының, есебінің берілетін күні болғандықтан «есеп күні»[6]; мына өткінші жалған дүниеден кейін мәңгі шынайы өмір болуына байланысты «шынайы өмір»[7] деп те аталды.
Исрафил періштенің сырнайды екінші рет үрлеуінен кейін барлық адамдар қайта тіріліп Ұлы Алла алдында есепке тартылады. Сосын дүниедегі иман және іс-әрекеттеріне қарай жұмаққа, яки тозаққа барады.