Алланың барша көркем есімдері ақыреттің болуын талап етеді. Мысалы, Алла Тағаланың «Аса жомарт» деген сипатын негізге алып түсіндіріп көрелік. Жалпы әлем Ұлы Жаратушының терең мейірім-шарапаты мен шексіз жомарттығына тұнып тұр. Жер бетіндегі ең әлсіз саналатын құрт-құмырысқа сияқты жәндіктердің оп-оңай қоректенулеріне куә болудамыз. Дүниедегі ең әлсіз жаратылыстарға да уақыт-уақытымен күтпеген жерден жәрдем келуде. Ананың құрсағындағы әлсіз сәби сол қараңғы, тар жерде тұншұқпастан тамаша тәсілмен қоректенеді. Сәби дүниеге келер-келмес оның нәзік болмысына арналған арнайы тамағы әзір тұрады. Ананың омырауындағы сүт басқа уақытта емес, сәбидің дүниеге қадам басуына орай ытқылап аға түседі. Теңіздің түбіндегі балықтардың, жеміс-жидектің ішіндегі құрттардың, тұрған жерінен қозғала алмайтын ағаштардың, жалпы өсімдік әлемінің тамаша түрде қоректенуі – Оның ерекше жомарттығы мен теңдессіз мейірімділігінің айқын белгі-нышаны. Жер бетіндегі ырыс-береке, нығметтің молдығы, асып-тасуы – Ұлы Жаратушының түгесілмейтін қазынасын меңзеп тұр. Демек, Алла Тағала –теңдессіз дархандық пен аса жомарттықтың нағыз иесі. Ал Ондағы бұл дархандық пен жомарттық мәңгі бақи беруді, төгуді, рызықтандыруды қалайды. Міне, сондықтан Оның дархандығы мен жомараттығынан жаңбырдай құйыла төгілетін сый-сыяпатқа, ырыс-берекеге кенеліп, мәңгі бақи рызықтанатын жаратылыс керек. Ол еш шүбәсіз мына дүниенің халифасы, ең мағыналы жаратылысы – адамның қайта тірілуі арқылы болмақ. Егер мына дүниеден кейін Ұлы Жаратушының осы аса жомарттық пен дархандық сияқты сипаттарының көрініс табатын басқа екінші мәңгі өмір болмаған жағдайда, бұл сипаттары осы дүниемен шектеулі қалмақ. Ал шектеулілік Ұлы Жаратушымызға тән емес. Өйткені Ұлы Жаратушымыз Алланың өзі қандай шексіз, мәңгі болса, барлық көркем сипаттары да сондай шексіз, мәңгі. Сондықтан Алланың барлық көркем сипаттары ақыреттің болуын талап етеді. Осы жерде айтылған Алла Тағаланың жомарттық сипатына басқа да көркем сипаттарын салыстырып ойлан!