Көршім күрек сұрай келді. Құдық қазғалы жатыр екен. Күрек көршімнің көңілінен артық па, «ләббай» деп, ауланың түкпіріндегі шағын сарайыма енсем, әшейінде қаз-қатар тізіліп тұратын 5 күрегімнің бірі де жоқ. Бәрін де «көршінің садақасы» деп таратып жіберген екенмін. Апыр-ай, алтыншы көршімнен ұят болды-ау! Күректі қойшы, көңілін айтсаңшы?!.. Ертегінің мыстаны құсап, үстіңгі ернімнің астындағы қос күрек тісімнің бірін жұлып ап, аспап әзірлеп берсем бе екен? Өзінің де өңі өкпелегіштігін танытып тұр еді. Бұған дейін қайдағы бір темірге бола көңілім бұзылады деп ойламаған екем, бақсам, көңілдің күрмеуінің бір шеті күректе де жатыр екен ғой.
Қазақта күрек болмаған дейді, мал баққан қаймананың қасиеттісі – қамшы, қамыт. Ал темір деген бертінде ғана қолға тиді емес пе? Жалған. Олай болса, әлгі мыстанның күрегі қайдан әңгіме боп жүр? Жауына күйрете соққы беріп, күреп тастаған да біздің бабаларымыз. Қазақтың күрегі – оның тілінде, жүрегінде. Ендеше, көршіме жүрегімді берсем, жарасып жатыр емес пе? Өкпелегіш өңі жібімесе, өзіне сын.
|
Қазақтың күрегі
|
Көп оқылғандар
■
АС ҚОРЫТУДЫ ЖАҚСАРТАТЫН СҮННЕТТЕГІ 7 ЕРЕЖЕ
■
Хадис: «Дене қызуын сумен басыңдар!» (Пайғамбар өсиеті және қазіргі медицина)
■
Орталық Азиядағы жұмыс істеп тұрған ең көне медресе: Мири Араб медресесінің тарихы мен сәулеті (фото)
■
Пайғамбарымыздың (с.ғ.с.) сүннетіндегі отбасы тұрақтылығына көңіл бөлу
■
Тағдырдың ғылыми дәлелдемесі: Өткенге өкінбеу төңірегінде эксперимент