Пішінін өзгертетін антибиотик дәріге төзімді бактериялардың қорғаныс қабатын еңсереді
1 жыл бұрын 1427 Материалды көшіріп басқан жағдайда islam.kz порталына сілтеме берілуі міндетті

Атомдары орын ауыстыратын молекулалар дәріге төзімді бактерияларға қарсы антибиотиктердің тиімділігін арттырды. Бұл жайында islam.kz порталы аталмыш зерттеу материалы жарияланған Proceedings of the National Academy of Sciences  мерзімді басылымы мен pnas.org ақпарат көзіне сілтеме жасай отырып мәлім етеді. Cold Spring Harbor зертханасының ғалымдары супербактериялармен күресетін антибиотик ойлап тапты. Дәрілік заттардың молекулалары патогендік қорғанысты айналып өту үшін «жағдайға» қарай нақты уақытта бейімделіп, өзгере алады. Бұл тараптағы зерттеу «булвален» деп аталатын молекулаға негізделген. Ол - атомдары орындарын ауыстыра алатын флюс молекуласы. Ғалымдар клик химиясын (2022 жылы Нобел сыйлығымен марапатталған әдіс) булвалинмен байланысқан қолданыстағы антибиотик ванкомициннің екі молекуласынан құрылым жасау үшін пайдаланды. Булвален молекуласындағы атомдар ретінің өзгеруі өз кезегінде дәрінің химиялық құрамын қатты етпейді, мұндай атомдар миллионнан аса конфигурацияға ене алады. Нәтижесінде осындай молекула негізінде әзірленген дәрі бактерия қалыптастырған қорғаныс қабатын бұза алады, яғни, өлім қатері аса жоғары инфекциямен тиімді күресуге мүмкіндік береді. Зерттеушілер жаңа препараттың тиімділігін ванкомицинге төзімді Enterococcus бактерияларын жұқтырған балауыз көбелектерге қолданып, тексеріп көрді. Осы орайда аталған жәндікке көптеген антибиотикалық зерттеулерде тәжірибе жүргізілетінін айта кету керек. Бұл бағыттағы талдау нәтижесі динамикалық өзгеретін құрылымы бар молекулалардың классикалық ванкомицинге қарағанда инфекцияны емдеуде тиімдірек екенін көрсетті. Бұл ретте модификацияланған препарат бактериялар төзімділігінің пайда болуына себеп болған жоқ. Антибиотик инфекциялық аурулардан емдеудің негізгі көздерінің бірі. Алайда, Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының мәліметі бойынша бактериялардың антибиотикке төзімділігі ғаламдық денсаулық сақтау саласындағы ең басты он проблеманың бірінен саналады. Ғалымдардың бұл жаңалығы дәрінің тиімділігін сақтап қалуға септігін тигізбек.

құрылымы: динамикалық тұрғыдан өзгеретін құрылымы бар компонентпен байланысқан ванкомициннің екі молекуласы. Кескін: CSHL

Ұқсас материалдар:

«Антибиотиктің тиімділігін арттырудың тың тәсілі пайда болды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/antibiotiktin-tiimdiligin-arttyrudyn-tyn-tasili-paida-boldy-15945/#gsc.tab=0);

«Жаңа буын антибиотигінің тиімділігі неде?» (https://islam.kz/kk/news/gylym/jana-buyn-antibiotiginin-tiimdiligi-nede-15184/#gsc.tab=0);

«Бактерия төтеп бере алмайтын антибиотик жасалды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriya-totep-bere-almaityn-antibiotik-jasaldy-13669/#gsc.tab=0);

«Антибиотик адам ғұмырын қысқартады» (https://islam.kz/kk/news/gylym/antibiotik-adam-gumyryn-qysqartady-15668/#gsc.tab=0);

«Антибиотик туралы қайғылы шындық. «Пайдалы» микробтарды антибиоктен қорғайтын жасанды бактерия пайда болды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/antibiotik-turaly-qaigyly-shyndyq-paidaly-mikrobtardy-antibiokten-qorgaityn-jasandy-bakteriya-paida-boldy-17138/#gsc.tab=0);

«Ғалымдар бактерияны антибиотик істеп шығаруға қалай "көндірді" (https://islam.kz/kk/news/gylym/galymdar-bakteriyany-antibiotik-istep-shygaruga-qalai-kondirdi-13774/#gsc.tab=0);

«Аса қуатты, әмбебап, табиғи антибиотик табылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/asa-quatty-ambebap-tabigi-antibiotik-tabyldy-14162/#gsc.tab=0);

«Бактерияны басқаша жолмен жоятын антибиотик табылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriyany-basqasha-jolmen-joyatyn-antibiotik-tabyldy-13223/#gsc.tab=0);

«Өлімге апаратын аса қауіпті супербактерияның пайда болу себебі анықталды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/olimge-aparatyn-asa-qauipti-superbakteriyanyn-paida-bolu-sebebi-anyqtaldy-14761/#gsc.tab=0);

«Бактериофаг аса қауіпті супербактерияны жоя алатын болып шықты» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriofag-asa-qauipti-superbakteriyany-joya-alatyn-bolyp-shyqty-14723/#gsc.tab=0);

«Бактериялар біз ойлағаннан да әлдеқайда төзімділігін шапшаң қалыптастыруда» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriyalar-biz-oilagannan-da-aldeqaida-tozimdiligin-shapshan-qalyptastyruda-14722/#gsc.tab=0);

«Бактерияның антибиотикке төзімділігінің тағы бір сыры ашылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriyanyn-antibiotikke-tozimdiliginin-tagy-bir-syry-ashyldy-13275/#gsc.tab=0);

«Антибиотик зиянды бактериялармен қатар пайдалы бактерияларды да жояды... Ғалымдар мұның да жолын тапқан секілді» (https://islam.kz/kk/news/gylym/antibiotik-ziyandy-bakteriyalarmen-qatar-paidaly-bakteriyalardy-da-joyady-galymdar-munyn-da-jolyn-tapqan-sekildi-13106/#gsc.tab=0);

«Әлемдегі ең қауіпті, антибиотикпен емдеуге келмейтін бактерияны жоюдың жолы табылды»  (https://islam.kz/kk/news/gylym/alemdegi-en-qauipti-antibiotikpen-emdeuge-kelmeitin-bakteriyany-joyudyn-joly-tabyldy-17527/#gsc.tab=0);

«Бактерияның ең төзімді түрлеріне қарсы гибридті антибиотик жасалды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriyanyn-en-tozimdi-turlerine-qarsy-gibridti-antibiotik-jasaldy-12841/#gsc.tab=0);

«Бактерияның антибиотикке төзімділігінің тағы бір құпиясы ашылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriyanyn-antibiotikke-tozimdiliginin-tagy-bir-qupiyasy-ashyldy-17222/#gsc.tab=0);

«Антибиотикке төзімді бактериялардың дәріге төзімділігін төмендетудің жолы табылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/antibiotikke-tozimdi-bakteriyalardyn-darige-tozimdiligin-tomendetudin-joly-tabyldy-16459/#gsc.tab=0);

«Антибиотикке төзімді бактериялардан өлім-жітім артып келеді» (https://islam.kz/kk/news/alem/antibiotikke-tozimdi-bakteriyalardan-olim-jitim-artyp-keledi-16324/#gsc.tab=0);

«Жыртқыш бактериядан антибиотик жасалды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/jyrtqysh-bakteriyadan-antibiotik-jasaldy-16292/#gsc.tab=0);

«Бактериялардың дәріге төзімділігін қалай қалыптастыратынын көргіңіз келе ме» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriyalardyn-darige-tozimdiligin-qalai-qalyptastyratynyn-korginiz-kele-me-video-16286/#gsc.tab=0);

«Антибиотикке төзімді бактерияларды жоюдың аса тиімді тәсілі табылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/antibiotikke-tozimdi-bakteriyalardy-joyudyn-asa-tiimdi-tasili-tabyldy-16273/#gsc.tab=0);

«Супербактерияға қарсы, антибиотикке қатысты екі жаңалық» (https://islam.kz/kk/news/gylym/superbakteriyaga-qarsy-antibiotikke-qatysty-eki-janalyq-16231/#gsc.tab=0);

«Адам организімінен ондаған жаңа антибиотик түрі табылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/adam-organiziminen-ondagan-jana-antibiotik-turi-tabyldy-16140/#gsc.tab=0);

«Супер бактериямен өз қаруын қолдана отырып күресудің жолы табылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/super-bakteriyamen-oz-qaruyn-qoldana-otyryp-kuresudin-joly-tabyldy-15286/#gsc.tab=0);

"Ішек таяқшасы жылдан жылға антибиотикке бой бермей келеді" (https://islam.kz/kk/news/gylym/ishek-tayaqshasy-jyldan-jylga-antibiotikke-boi-bermei-keledi-15232/#gsc.tab=0);

"Бактерияның «өздігінен оталатын зымыраны» бар болып шықты" (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriyanyn-ozdiginen-otalatyn-zymyrany-bar-bolyp-shyqty-15115/#gsc.tab=0);

«Антибиотиктің бір түріне төзімділігі қалыптасқан бактерия антибиотиктің өзге түрлеріне де төзімді болып келеді» (https://islam.kz/kk/news/gylym/antibiotiktin-bir-turine-tozimdiligi-qalyptasqan-bakteriya-antibiotiktin-ozge-turlerine-de-tozimdi-bolyp-keledi-13566/#gsc.tab=0);

«Ара уынан дәріге төзімді бактерияларды жоятын антибиотик жасаудың тәсілі табылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/ara-uynan-darige-tozimdi-bakteriyalardy-joyatyn-antibiotik-jasaudyn-tasili-tabyldy-14275/#gsc.tab=0);

«Бактерияның антибиотикке төзімділігінің тағы бір сыры ашылды» (https://islam.kz/kk/news/gylym/bakteriyanyn-antibiotikke-tozimdiliginin-tagy-bir-syry-ashyldy-17105/#gsc.tab=0);

«Барлық бактерияны жоя алатын адам жасушасына зиян жоқ антибиотик табылды. Нанобұрғы бактерияны жою үшін секундына 3 млн айналу жылдамдығымен айналады» (https://islam.kz/kk/news/gylym/barlyq-bakteriyany-joya-alatyn-adam-jasushasyna-ziyan-joq-antibiotik-tabyldy-nanoburgy-bakteriyany-joyu-ushin-sekundyna-3-mln-ai-17151/#gsc.tab=0);

«Антибиотикке төзімді бактерияның жасуша құрылымы өзгереді" (https://islam.kz/kk/news/gylym/antibiotikke-tozimdi-bakteriyanyn-jasusha-qurylymy-ozgeredi-16536/#gsc.tab=0);

«Жасушаның ақуыздан сауыты бар болып шықты – антибиотикке төзімділікті еңсеру үшін оны бұзудың жолдары қарастырылады» (https://islam.kz/kk/news/gylym/jasushanyn-aquyzdan-sauyty-bar-bolyp-shyqty-antibiotikke-tozimdilikti-enseru-ushin-ony-buzudyn-joldary-qarastyrylady-16537/#gsc.tab=0);

0 пікір